سلب عضویت 3 عضو شورای اسلامی در کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در جلسه هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که با حضور پنج نفر عضو آن تشکیل شد، موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

محبی با اشاره به اینکه دو تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری استان، یک عضو شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه اعضای این هیئت هستند، گفت: تخلفات اعضای شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در جلسات این هیئت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی از سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین و دو نفر از اعضای شورای اسلامی بخش سرفیروزآباد بنا بر مستندات پرونده خبر داد و گفت: بررسی پرونده‌های دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به جلسات بعدی موکول شد.

این مسئول با بیان اینکه پرونده‌های مذکور نیاز به مستندات بیشتری داشت، خاطرنشان کرد: در بررسی مستندات و تخلفات با احدی تعارف نداریم و البته تصمیم‌گیری باید براساس مستندات قوی صورت بگیرد.

به گفته عضو هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، پرونده دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیاز به مدارک بیشتر و انجام یک‌سری استعلامات دارد و به‌همین دلیل بررسی آن به جلسات بعد موکول شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com